torsdag 27 september 2012

Valpmys,, ;0)

Härom dagen var jag och Mamma och Mormor och Fikade hos Mammas Moster.....




Och då fick jag träffa dom här små krabaterna!!!




Jag blev helt Tokig när jag såg dom!!
Och dom verkade gilla mig för dom ville krypa upp i knät och pussa på mig hihi ;0)
Jag skrattade så jag nästan kissade på mig, el det kanske jag gjorde svårt & säga när man har blöja hehe ;0)




Ni måste ju hålla med om att dom är söta!! ❤❤❤




Dom här små sötisarna bor oxå hos Moster Maya, dom var riktigt Fluffiga och gosiga som Gosedjur fast Bättre! ;0)




Tittuuut!!! ;0)




Titta vad söt, Guldig & Fin,, ;0)
Jag Älskar Hundar Stora Som Små!!
Undra vem jag fått det ifrån hihi ;0)




Sen hjälpte jag till och plockade Björnbär Mmmmm Gott!!
Morfars Favoritbär!! :0)






Däckade som en stock på kvällen, det tar på krafterna att mysa med små söta valpar ❤
Drömde härliga fluffiga drömmar hela natten ;0)

Ha det gott mina vänner!!!
Puss & Kram// Iris!!
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar