tisdag 18 september 2012

Höstbilder :0)






Mamma och Pappa har målat panel till huset, som sedan Pappa och Morfar ska skruva upp!!








Jag och Mamma ❤




Jag Och Pappa och katten Gena har det gott hihi ;0)




Mormor gungar mig och Hagge ;0)




Nu får mamma passa sig för jag är snabb som Attan!! Och helt plötsligt sitter jag på bordet! Hehe ;0)




Och när Mamma avslöjade att Isabel skulle få låna min gamla stol, så visade jag henne att den är inte alls för liten!!
Bara liiiite svårt att ta sig upp hehe ;0)




Har även hittat min nya favoritplats i soffan eller på soffan hihi ;0)




Mamma letade efter sitt rollon hon hittade den efter ngr timmars letande i min dockvagn Hehe ;0)




Smiiiile ;0)




Sen fick jag en Jättefin stickad tröja som Irene i Järnäsklubb har stickat till mig,, så varm och skön och den sticks Inte Perfekt! ;0)




Jag och Gena tar en Middagslur ;0)




Sitter och pratar med Morfar Mysigt :0)




Har ni sett en Coolare tjej?!




Tror inte det va! Hehe ;0)




Mormor och jag har gjort fint till Mamma hon fyller ju år snart ;0)




Planterade denna så det är fint när man kör in till oss :0)




Fint va!! ;0)




Kul att vara med Mormor man lär sig så mkt! :0)




Jag kör lite skräp själv ;0)



Vi har även satt två krukor in på vägen :0)



Tömmer lite skräp..



Planterar lite till ;0)




Vattnar,,




Och på kvällarna leker jag med Pappas nya leksak iPad riktigt kul!!! ;0)
Ha det Gott!!
Kramar//Iris!!
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar