lördag 22 september 2012

Grattis Mamma (en dag sent) ;0)

Min Mamma fyllde år igår!!




Säger inte hur Mkt för man avslöjar ju inte en Kvinnas ålder ;0)




Pappa och jag gjorde frukost till Mamma, Jepp jag var duktig och hjälpte till!! ;0)




Fick äta lite smörgås med Pappa Gott & Mysigt!! :0)




Sen bjöd jag och Pappa på bus!! ;0)




Mamma var väldigt Nöjd och hade en av dom roligaste Frukostar någonsin hihi ;0)




Pappa Mamma och Morfar mös i soffan med sina nya fina mössor!!
Som Mamma & Mormor sytt fina va?! ;0)




Här är ngr fler med olika färger och Mönster och storlekar (Från Bebis till Vuxen! Och med varmt & skönt Fleece foder i)
Även Pannband finns för Vuxna!! :0)
Så säg till om ni är Intresserade så fixar vi så ni slipper frysa om öronen i Höst/Vinter ;0)
Märket heter B-Kidz!! ;0)




Så vill ni se lika Cool ut som mig i Höst/Vinter så Vet ni vem ni ska höra av er till Hehe ;0)
Ha en trevlig Söndag Go vänner,,
Puss & Kram// Iris!!
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar