måndag 18 juni 2012

Sommar och sol.... :0)

I helgen var Farmor Farfar och Faster här! Såå mysigt!! :0)

Dom skulle passa mig när Mamma och Pappa skulle på Bröllop på Lö :0)

Lö började inte så bra :0/



För jag blev stucken av tre Getingar i ansiktet :0(



Vi skulle åka till stan och jag och Farmor skulle bara kolla runt lite i trädgården när vi väntade på att Mamma och Pappa skulle bli färdiga att åka..

Och då var olyckan framme, så typiskt såg ngr roliga kartonger som jag tänkte kunde va roliga att slå på.. Skulle jag Aldrig gjort, för där bodde elaka Getingar :0/
Som flög upp och stack mig!

Gjorde ont, Mamma gav mig Bricanyl och en Alvedon direkt!

Men när Mamma och Pappa såg att mitt ansikte svullnade upp så snabbt så ville dom inte chansa så då åkte vi till Akuten direkt!




Jag hittade roliga leksaker på sjukhuset som jag kunde leka med tills doktorn kom och kunde titta på mig..

Hon sa att det var bra att vi åkte in, eftersom jag är så liten och jag blev stucken i ansiktet..

Men första gången ett barn blir stucken så sätter det sig tydligen inte på andningen så det var ju tur! :0)

Men om ca 6 v ska jag göra ett allergitest, så får vi se om jag klarar av dom där rackarna eller om jag är Allergisk.. Håll tummarna att jag Inte har ngn allergi!

Sen fick jag ngt som skulle ta bort svullnade och sen åkte vi hem..

Mamma och Pappa fick stressa så dom skulle hinna till bröllopet ;0)
Och det gjorde dom!



Och dom hade en Toppenkväll, och jag med! Mamma och Tant Linda verkade ha väldigt kul! hihi ;0)



Det fina Brudparet Jonas och Annelie!! <3 :0)



Och numera Herr och Fru Bladh!! ;0)

Tack Farmor Farfar Faster! För ni mös med mig i Lö hade jätte kul och mysigt med er! :0)

På Sö hjälpte jag Pappa och Farfar att fixa utemöblerna, skruva lite Lixom ;0)


Gungade med Mamma ;0)


Gungat,,



Skulle prova Alla gungorna! ;0)




På Sö kvällen var vi alla trötta, och jag och Flexa mös :0)



Lekte lite..



;0)



Och idag var jag på Förskolan och sen var vi ute i solen och hade det Gott i våra solhattar! Hihi ;0)

Ha det Gott Go Vänner!!

Kramar//Iris!!
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar