torsdag 21 juni 2012

Lite mer bilder från förra helgen som Farmor tagit :0)

Ut och åka kärra ;0)


Mamma får jobba lite ;0)


Fortare Fortare Mamma ;0)


Hjälper Pappa mata fiskarna :0)


Spännande :0)


Ser nästan dom ;0)


Sen har jag hjälpt Mamma vattna blommorna..


Hur kul som helst ju!! ;0)


Blev lite blöt ;0)


Fika på en fralla Gott!! :0)


Det går framåt med övervåningen, pappa och Benny är duktiga!! :0)


Mammas och Pappas rum ;0)



Kanske mitt rum? ;0)



Jag och Nicko fikar i gräset han fick Glass och jag fick kex???!!! Grrr ;0(



Matar Nicko han såg hungrig ut hihi ;0)



Jag och Nicko på Förskolan :0)




Nu vill jag ha min hatt på mig hela tiden även när jag ska sova ;0)



Nu åker vi till Farmor och Farfar och firar Midsommar, så jag sitter framme hos pappa och får fruktdryck,, ;0)

Puss på er//Iris!!
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar