tisdag 12 juni 2012

Jag glömde berätta..

Om Sveriges Nationaldag den 6 Juni!!

Då gick min Pappa Fanvakt i Ronneby Brunsparken :0)



Visst var han stilig!! ;0)



Jag och Mamma var och tittade på dom, men vi kom lite sent för jag hade en lite olycka innan vi skulle åka.. Så det var bara för Mamma att byta alla mina kläder ;0)



Men som tur e så var Grannarna där och fotade åt oss!! Och vi blev så Glada att dom kunde komma och titta med oss, speciellt Pappa.. Så han hade lite stöd hemifrån ;0)



Sen tittade vi när dom gick oxå hihi ;0)



Pappa pratade med sina Soldater efter, dom fick massor med beröm för dom var ju Jätte duktiga!



Pappa fick beröm av mig och lite pussar som belöning, men jag mådde inte så bra hade lite feber :0/
Mamma fick oxå det så vi sov resten av dagen sen Zzzzz ;0)



I helgen sen busade jag med Pappa i lekstugan ;0)



Finns mkt skoj där! ;0)



Och jag Pappa och Flexa Busade oxå!! Hihi sååå roligt!!! ;0)


Körde bil, det är mkt roligt man får hitta på med Pappa när Mamma roar sig på annat håll ;0)



Men hon hade roligt hon oxå sa hon, men hon kan ju Aldrig ha haft så kul som vi! ;0)


Man blir Trött när man har haft kul en hel dag!! ;0)


Jag har nya korta hängslebyxor (bara så ni vet;0)) så skönt nu när det är varmt igen =0)






Min Nya miiiin....



Jag gör Allt för att roa mina föräldrar!! ;0)


;0)



Min Mamma och jag <3 :0)



Och nu har jag fått för mig att jag ska ha vintermössa på mig,, hihi ;0)



Min Mamma tycker jag är knasig, men den är ju snygg ju så det är väl inte så konstigt?! Tack Irene för du stickade så fin Mössa till mig!! :0)


Nääää nu ska jag ut och gå så jag har inte tid med er mer! ;0)

Ha det gott I solen kompisar!!

Kramar//Iris!!
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar