torsdag 15 mars 2012

Såpbubblor!! :0)

Farmor kom hem med ngt roligt!!



Farfar fick hjälpa till och få den att funka, han verkar va den som är mest teknisk i den här Familjen..

Eller han kanske bygger sådana mackapärer som blåser såpbubblor?! För han var Grym på detta!! :0)

Jag får nog göra studiebesök på hans jobb snart!!




Hihi i början var jag väldigt fundersam på vad detta var för skumt som flög emot mig?!



Men ganska snabbt så insåg jag att det här var ju super häftigt!! Jag måste fånga dom!! ;0)



Ohhhhh sååå fina dom var!!



Skrattade hysteriskt, så kul var det Lovar!! ;0)



Tyckte Vargen med!! ;0)



Vi försökte fånga samma i ibland ;0)



Oiiiiii ;0)


Skrattade gjorde både jag och Dom andra, detta roar alla åldrar! ;0)


Faster tog över, och då kom det massor!! :0)


Fååångaa!! ;0)





Dom blev större och större..


Och så kom det en Jätte stor!! Och jag tror Farmor blev lite rädd faktiskt!! Tur jag skyddade henne!! ;0)



Farfar har även barnsäkrat huset nu när jag bor här, Typiskt jag som gillar klättra i trappor!! :0(



Farmor somnade mig i vagnen det var riktigt gött och sova här :0)



Tittuut!! ;0)

Ha det Gott vänner!!

Kramar//Iris!!

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar