söndag 4 mars 2012

Det är både Spännande och kul att hälsa på Farmor och Farfar ;0)

Vi har varit i Malmö i helgen, och jag fick följa med Farmor till hennes jobb! Hon jobbar på en Förskola :0)



Jag fick leka med många barn..



Och dom hade Massor med roliga leksaker!!






Vi gungade Såå roligt!!



Och lekte i sandlåda..



Sand är kul!!


Och det känns härligt mellan fingrarna! ;0)



Sov ute i solen ;0)



Käkade Lunch med dom stora barnen,,



Mumsig mat hade dom ;0)





Lite eftermiddagsfika..



Knäckebröd var väldigt gott!! ;0)

Hade en jätte Rolig dag med Farmor och hennes arbetskamrater, dom var alla så snälla och tog hand om mig! Tack för jag fick komma och leka med er!! :0)



Den kvällen sov jag gott!! ;0)



Ett obevakat ögonblick.. Hehe ;0)


De Gamle glömde visst kvar lite Gotte, och då måste man ju va snabb och smaka! ;0)


Mmmmm ;0)



Efter en lång dag av Mkt bus!! Somnade gott hos Farfar Zzzz Mysigt.. :0)

Nu är det dax att åka hem till Gredeby snart, tillbaka till verkligheten ;0)

Tack för en Härlig helg!!

Kramar//Iris

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar