tisdag 27 mars 2012

Nu är man 1 år och stor Tjej!! ;0)

Och Kalas har jag haft hemma hos Farmor och Farfar!! :0)



Dagen började med att Mamma och Pappa sjöng för mig när jag vaknade!! Det gillade jag verkligen hihi ;0)



Jag fick öppna Present vid frukostbordet!! :0)



Jag fick en ny outfit av Farmor och Farfar som jag hade på kalaset!! :0)



Jag fick en jättefin tårta!!
En riktig Prinsesstårta till en riktig prinsessa!! ;0)



<3


Och alla var så snälla och sjöng för mig!! :0)



Olé!!! ;0)


Mamma och Pappa var snälla och hjälpte mig lite att blåsa ut ljuset!! :0)
Själv ville jag mest ta en bit tårta med händerna hihi ;0)




Fick smaka min tårta såklart!! ;0)



Ahhhhh...;0)



Mmmmm ;0)


Öhhh nu missade jag nog munnen igen ;0)


Man kan ju äta utan sked oxå, vad bra då slipper man ju så mkt disk! ;0)


Phuuu där blev jag mätt!! ;0)



Öppnar alla fina paket!! :0)



Mina kompisar var här,, :0)



Oscar :0)


Tanterna hihi ;0)


Ida Min syssling och sin Mamma :0)


Min Farbror Samuel och snälla Jörgen!! :0)

Tack Farmor och Farfar för jag fick ha kalas hos er!!
Och Tack till alla er som kom på mitt kalas och Tack för alla fina presenter!! :0)




Så här Trött var Vargen efter att ha varit kalasat hela dagen! Zzzzzz ;0)



Och så här trötta kan Faster Pappa och Mamma va ibland hihi ;0)



Tyvärr har jag blivit sjuk..



Men ett litet leende kan jag alltid klämma fram :0)

Nu hoppas jag bara att jag ska bli frisk snart så jag kan fira mitt 2a kalas här hemma, men som det är nu så är jag väldigt hängig med feber "Snyft" :0(

Puss på er mina vänner,, nu ska jag sova.. Zzzzz ;0)



-Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar