fredag 25 maj 2012

Jag och Edith ;0)

Soffhäng,, ;0)


Edith och hennes Mamma (Linda) Pappa (Jon) var på besök förra helgen och vi hade så Mkt Kul!! ;0)



Vi fikade på Staun ;0)



Edith Älskade mina katter, men det är klart dom är ju så mysiga ju :0)









Vi busade i min lektunnel ;0)



Jag e ju så snabb så jag kryper ur bild!! ;0)



Edith Blixten ;0)



Zzzzzzz ;0)



Mammamys :0)



Vi Busar med Linda hon var så snäll och rolig, Gillar henne skarpt!! ;0)



Deras hund Natten var oxå med, han var fin han :0)



Pappa och jag busade när Mamma och Linda var och hade Möhippa för Annelie :0)



Fin Annelie var ;0)



Pappa och jag tog en promenad ;0)



Har fått ny plats i bilen, så nu åker jag fiiiint bredvid Mamma el Pappa beroende på vem som kör :0)



När helgen gått och Edith med Fam åkt hem så var jag så Trött så Trött så jag Däckade Tidigt!!
Och det gjorde Mamma med ;0)
Tråkigt nog åkte Pappa och jobbade på annan ort denna vecka men det tar vi igen sen ;0)



Natti Natti :0)

Kramar till er// Iris

Och en Stooor Kram till Edith med Familj, hoppas vi ses snart igen :0)


-Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar