onsdag 2 maj 2012

Gott och Blandat ;0)






Nya fina stövlar har jag fått av Farmor och Farfar, så nu kan jag plaska runt i vattenpölarna i sommar och höst! ;0)




Pappa är en retsticka!! ;0)




Ahhhhh...




Äntligen fick jag smaka på Pappas mat!! ;0)




Min nya pyjamas!! ;0)




Galet fiiiiin!!!! ;0)



Nya minen ;0)



Funkar bra att busa i!! ;0)




Gillar att busa med Pappa :0)






Oiiiiiii!!!!!



Jag busar gärna med Vargen oxå!! ;0)




Och Myser :0)




Sedan har jag planterat mina tomatplantor..




Så nu hoppas jag att tomaterna blir stora och goda!! ;0)




Klart!!




Förresten har ni sett mina nya coola skor! Köpte Mamma och Pappa så jag skulle va cool första dagen på Förskolan! ;0)




Som gick jätte bra, var där en Tim. Idag med Mamma och lekte med barnen.. Kan nog bli riktigt kul det här ;0)
Och som ni ser så har jag redan hittat kompisar :0)




Ville bara visa vårt nya takfönster! Nu kan man sitta i soffan och titta på stjärnorna hihi ;0)
Ha det Gott!!
Kramar//Iris!!
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar