fredag 5 april 2013

Lite bilder från Påsk!

På väg till Mormor och Morfar för Påskfirande! :0)





Vargen var oxå redo! ;0)



Dukat och klart för de Hungriga!!


Och vi var ett gäng hungriga som åt som vargar,, Mormor kan hon så god mat så jag åt så Mamma blev så Glad! :0)





Blev en riktigt God Chokladtårta som Mormor gjort,, med hallon och annat gott som fyllning!!
Jag har nog aldrig ätit så mkt som denna dag!
Och jag var inte ensam om att vara proppmätt!! ;0)




Givetvis när det var dax för nattning för mig så upptäckte Mamma att dom glömt min välling hemma?!!!!!!!! :0/

Bara för Mamma att sätta sig i bilen och köra runt och leta efter en öppen affär! Och det är inte det lättaste på Påskafton :0/
Men till slut så var hon hemma med välling till mig och jag var nöjd och Glad och somnade Gott!! :0)



Sedan blev det tapetsering resten av helgen!



Morfar hjälpte till,,


Jag blev trött efter allt springande så jag tittade på film ;0)


Man kan ju sitta på olika sätt ;0)


Sen sova,, ;0)

Ha det gott!!


Kramar//Iris
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar