lördag 23 mars 2013

Idag har jag 2 Års Kalas!!

Fast jag fyller ju på Må! ;0)

Men det är ju roligare att fira på helgen ju så kan man vara vaken längre me ju ;0)

Farmor och Farfar och Faster Anna och Kusin Isabel kom igår,, så då var jag sååå glad och vinkade i fönstret som en tok till dom när dom kom!! ;0)




Började direkt leka med min kusin och Faster och Flexa fick ju oxå vara med på ett hörn såklart ;0)

Fick fina presenter av dom Bla kläder och ett Ikea kök, kommer mer bilder senare ;0)

I morse vaknade vi tidigt som alltid! ;0)

Jag sprang direkt ut till Anna och Isabel och vi mös jag och kusinen så himla kul att ha dom här :0)




Nu ska jag busa och mysa och fixa fint till mitt kalas så återkommer jag med bilder från mitt kalas!!

Ha en trevlig Lördag det ska jag ha! :0)

Kram//Iris

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar