söndag 1 april 2012

Nu är jag Mkt Piggare!! :0)

Så skönt tycker Mamma och Pappa att jag Äntligen är på benen igen!! :0)





Igår vågade vi oss på Rån Majsbågar och välling!! ;0)



Och jag drack ordentligt med vätskeersättning så jag piggade på mig ganska snabbt efter det! ;0)






Men jag är inte snål! Vill ni smaka?! ;0)



Tittade när Pappa eldade, väldigt spännande!! ;0)


Brinn Brinn Brinn,, ;0)


Coolt med eld,, kanske ska bli brandman när jag blir stor?! ;0)


Jag är en Glädjespridare säger Mamma!! :0) <3


Men jag vet inte om jag e så nöjd när Pappa och Mormor är ute och jag måste vara inne :0(

Fast jag har faktiskt fått vara ute lite idag när Mamma och Pappa jobbade i trädgården, jag sov riktigt Gott!! ;0)

Och vi fick trevligt besök av Mammas Morbror Lasse med Fru Liz..
Dom käkade Korv med bröd och jag fick majsbåge korvbröd juice smoothie Gotte!! ;0)
Måste ju ta igen nu när man inte kunnat äta på ett tag,, Jag är ju Hungrig!! ;0)

Och jag måste ju bli pigg och stark så jag orkar leka och Busa med Kusin Isa som kommer på Onsdag!! Jipppppiiiii!!! ;0)



Längtar!!

Ha det gott vänner!!

Kramar//Iris

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar