onsdag 5 oktober 2011

Grattis till Alla Födelsedagsbarn!! ;0)

Har inte hunnit Blogga på ett tag, det är mycket nu ;0)

Först vill jag Gratta min Favorit Farmor!!






Här var vi i Spanien och jag fick mitt första dopp! ;0)





Sen vill jag Gratta min kompis Edith!! Hon har fyllt 2 år!! Längtar tills vi kan ses!! Mamma o Pappa har Lovat att snart ska vi hälsa på!! ;0)






Sen vill jag säga Grattis till Gam-Moster Maya! som vi var på Fädelsedagsfika hos idag, hon var Rolig hon! ;0)






Oiiiiii





Hhhhhiiiiiiiihhhhhiiiii





Hihi ojoj så snurrigt och Roligt!!! ;0)

Tack o hej nu ska jag gå och lägga mej (mig) ;0)

Kramar//Iris!
- Mamma iPhone

2 kommentarer:

  1. HJÄLP vad stor hon har blivit!! Sötaste lilla Irisen!! Kul att hon kan ha så många av Isas plagg! Tycker att jag känner igen en del =) "kattröjan" var en favorit!! Får nästan lite ångest nu... Isa har blivit så stor...

    Hur lång är Iris egentligen? Känns som att hon växt ikapp Isa snart...

    Kramar till er allihopa!!!

    SvaraRadera
  2. det är ngt Magiskt med Gredebyvattnet har jag hört, alla barnen växer så det knakar!! hihi ;O)

    Isas kläder används flitigt vi Gillar dom skarpt!! Och har ngr favoriter me speciellt bland pyjamasarna Grrrr gillar dom med riv i hihi ;O)

    Nu är jag...
    69,5 Lång
    väger 8740
    Huvud 43,7

    och st 74 i kläder STOR TJEJ!! ;O)

    Kraam

    SvaraRadera